Navigând prin blogosfera constănțeană era inevitabil să nu observ un lucru: există anumite bloguri și chiar multe care sunt active doar în momentul în care sunt implicate într-o campanie, concurs. Știu că iar o să-mi sară toată blogosfera constănțeană în cap că n-am ce face, n-am alte treburi?
Nu sunt eu tocmai cel mai activ blogger constănțean dar să scriu doar pentru campanii și să nu mai scriu nimic două luni mai bine nu mă implic în campanie. Da, mi-am permis să refuz campanii fie că nu se potriveau blogului meu fie că eram prea aglomerat și nu aveam timp să îmi fac treaba cum trebuie. Nu cred că ajută cu nimic să dau exemple, sunt din blogosfera constănțeană feminină și probabil dacă citesc aceste rânduri se simt de la primele rânduri. Asta dacă vor să se simtă.
Pentru bloggerii de genul, afectați toată blogosfera, scade credibilitatea bloggerilor în fața companiilor și începi să auzi din ce în ce mai des „Am avut o campanie online cu ceva bloggeri dar n-a avut succes”. Mai bine închizi blogul, da-i cu delete!
ddumi
21 mai 2015 09:39ultimul cuvant vroiai sa fie „delete”? :d
Pustiu
21 mai 2015 10:42Da, delete! Bine ca n-a ieșit altceva…
Alexandru
21 mai 2015 09:59Să vezi acum scandal.
Gabriel Ursan
21 mai 2015 11:27Asta se întâmplă pentru că oamenii se gândesc foarte mult la monetizare și cam atât. Se întâmplă și se va mai întâmpla multă vreme de acum în colo 🙂
Marius
21 mai 2015 12:10Campanie sau pișcoteală?! 😀
Pustiu
21 mai 2015 13:07@Marius: Campanie că de „pișcoteală” s-a discutat deja
Emilian
21 mai 2015 12:09Presimt o nouă discuție. 😀
Pustiu
21 mai 2015 13:05Nu-i ceva nou, se știe că Puștiu își ia toate amenințările și injuraturile 😉
Gabriel Ursan
22 mai 2015 20:46@Marius: da, campanie 😉