evoMAG o da cu mucii in fasole de Black Friday. EvoMAG tine sa imi trimita newsletter in trecut si sa ma si anunte ca stocul lor e epuizat, din zecile de produse postate in newsletter doar cinci produse ar mai fi in stoc. Daca e ora 13:00 evoMAG de ce nu ar seta ca newsletter-ul sa fie livrat cu o alta ora, o ora din trecut, mai exact 8:37.
Inteleg ca aceste newslettere se trimit automat si ca e un sistem care face acest lucru automat dar cred ca se putea face si posibilitatea „Ba, daca sunt mai multe produse cu stoc epuizat de x, in pui mei nu mai trimite newsletter-ul ca nu mai are rost!”.
Dupa ce au trimis newsletter-ul in trecut, cu stoc epuizat, in acest moment mai au si serverul picat. O fi de la stocul epuizat?
Pacat de campanie! Idee americana implementata de magazinele din Romania care au un singur scop: prosteala pe fata la un profit cat mai mare! Nu doar evoMAG a dat-o cu mucii in fasole ci si eMAG dar evoMAG a cazut in fata.
Adaugă un comentariu