Nu ştiu câţi dintre voi v-aţi plimbat pe la Bulgari dar vă zic eu cum stă treaba pe la ei. La aproape fiecare hotel din Bulgaria in faţă stă câte o persoană si când te vede te intreabă dacă doreşti cazare, unori se chinuie să îţi zică in limba română dacă te-a auzit vorbind. În funcţie de cum reacţionezi tu el îţi face o ofertă pe loc. La fel se întamplă si in faţa restaurantelor, pe langa faptul că au un meniu pus la intrare mai e şi o persoană care incercă să acapareze turiştii care trec prin faţă oferindu-le diferite discounturi sau oferte.
Anul acesta am văzut si la hotelierii români că practică aceste metode, până acum mai vedeai câte unul care te intreba de cazare dar anul acesta sunt foarte mulţi. La fel si cu restaurantele, am văzut că au inceput şi ei să pună meniuri la intrare sau plăcute cu „Meniul zilei” şi sa-i scoată personalul in faţa restaurantului să aducă clienţi. Dar ce avem noi şi nu au Bulgari sunt persoanele care stau şi flutură cheile gata să iti ofere cazare.
Pricop Cătălin
08 iul. 2010 09:33incearca si ei sa faca rost de clienti cum pot 😀
Hilarian
08 iul. 2010 11:27De multa vreme in Mamaia cel putin la restaurante se practica „hostess-ul”, pentru ca sefii de sala ii obliga pe ospatari