• De Black Friday nu doar că poți să îți cumperi produsele dorite de la GSMnet.ro la preț redus, dar ai ocazia să câștigi și unul dintre cele 12 premii cadou (3 x Handsfree Bluetooth Plantronics Voyager, 4 x Carkit Bluetooth Parrot MINIKIT NEO 2 HD sau 5 x Boxa Portabila Bluetooth Yamazoki...

    citeste tot »

Hotelierii români au adoptat strategia hotelierilor bulgari

Hotelierii români au adoptat strategia hotelierilor bulgari

Nu ştiu câţi dintre voi v-aţi plimbat pe la Bulgari dar vă zic eu cum stă treaba pe la ei. La aproape fiecare hotel din Bulgaria in faţă stă câte o persoană si când te vede te intreabă dacă doreşti cazare, unori se chinuie să îţi zică in limba română dacă te-a auzit vorbind. În funcţie de cum reacţionezi tu el îţi face o ofertă pe loc. La fel se întamplă si in faţa restaurantelor, pe langa faptul că au un meniu pus la intrare mai e şi o persoană care incercă să acapareze turiştii care trec prin faţă oferindu-le diferite discounturi sau oferte.

Anul acesta am văzut si la hotelierii români că practică aceste metode, până acum mai vedeai câte unul care te intreba de cazare dar anul acesta sunt foarte mulţi. La fel si cu restaurantele, am văzut că au inceput şi ei să pună meniuri la intrare sau plăcute cu „Meniul zilei” şi sa-i scoată personalul in faţa restaurantului să aducă clienţi. Dar ce avem noi şi nu au Bulgari sunt persoanele care stau şi flutură cheile gata să iti ofere cazare.

2 Comentarii

  1. incearca si ei sa faca rost de clienti cum pot 😀

  2. De multa vreme in Mamaia cel putin la restaurante se practica „hostess-ul”, pentru ca sefii de sala ii obliga pe ospatari

Adaugă un comentariu

Câmpurile marcate cu * sunt obligatorii! Adresa de email nu va fi publicată.