Nu am nimic cu oamenii din marketing-ul digital dar am o problema cu oamenii din marketing-ul tradițional. Oameni care s-au trezit în funcția de „director marketing” fără habar de ceea ce înseamnă producție, pașii realizării unui pliant sau al unui banner stradal. Eu unul aș impune o regulă, ca să ajungi pe un post de marketing să ai minim un an de experiență în producție publicitară și cu siguranță lucrurile se vor schimba în tot ceea ce înseamnă marketing-ul tradițional.
Poate așa vor învăța că pentru realizarea unor materiale publicitare este nevoie de timp iar termenul de livrare nu poate fi ieri.
Și nu înțeleg de ce pe posturile de marketing sunt în mare parte femei? Adică eu am făcut o facultate dedicata femeilor?
Cosmin
09 mart. 2015 11:38La multe firme din Constanța de „marketing” se ocupă secretarele sau și mai rău, contabilele.
Cristi
09 mart. 2015 12:37Devine mai mult decat necesar sa se inventeze calatoria in timp.
Pustiu
09 mart. 2015 12:39@Cosmin: Daca nu se ocupa femeia de servici si de treaba asta tot e bine, doar zic 😀